معماری و دکوراسیون

مصالح دکوراسیونی

معماری و دکوراسیون

مصالح دکوراسیونی

توسعه تکنولوژی های ساختمانی و تولید مصالح و متریال های نوین، باعث ایجاد سبک های نوین و متفاوت معماری و دکوراسیون شده شده است.

  • ۰
  • ۰

 

گفته می شود دفتر کار خانه دوم است. طراحی دکوراسیون اداری با توجه به این جنبه، بسیار مهم است که یک دفتر تزئین شود. شما ممکن است متوجه شده باشید که بسیاری از شرکت ها تمایل به طراحی داخلی و طراحی منحصر به فرد دفتر را دارند. خوب، دلیل اصلی برای همین دلیل است که در ارتقاء خلاقیت کمک می کند و همچنین تمام محیط کاری را زیبایی می دهد.

دکوراسیون اداری

1- نور در دفتر کار

"کارگران آمریکایی تقریبا 90 درصد از ساعات بیداری خود را در داخل خانه صرف می کنند، بسیاری از آنها در ایستگاه های کاری کامپیوتری دور از نزدیک ترین پنجره" ادین Rudic، مدیر خلاق در MKDA

، یک شرکت طراحی داخلی شرکت با دفاتر در نیویورک سیتی و استمفورد، CT. کمبود نور طبیعی می تواند تاثیرات منفی بر روی خلق و خوی و بهره وری داشته باشد، بنابراین هر دو کارکنان و کارفرمایان آنها تا حد زیادی از قرار گرفتن در معرض بیشتر بهره مند خواهند شد.

نور طبیعی مزیت بسیار نادیده گرفته شده در طراحی دفتر است، اما این باید یکی از ملاحظات مهم شما در طراحی و طرح دفتر باشد. همانطور که کلی توضیح می دهد، می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند.

2- ایجاد فضاهای فوری

در طراحی دکوراسیون دفتر کار فضاهای بیرون آمدن فقط جایی نیست که کارکنان شما می توانند ناهار بخورند؛ آنها مکان مهمی را از روی میز فراهم می کنند، که می تواند خلاقیت را به وجود آورد. کلی می گوید: "ایجاد فضاهای غیر قابل رزرو و قابل فهم برای این چالش های غیر رسمی و یا فقط تغییر مناظر. این فضاهای را کاهش می دهد موانع ارتباطات و تشویق خود به خود در دفتر،" می گوید.

رادیو موافق است او می گوید: "شما می خواهید جلسات گاه به گاه و یا اتاق های سالن را در دفتر خود برای کارمندان تعیین کنید نه تنها برای استراحت بلکه برای مبادله افکار. ایده های عالی از فضاهای گاه به گاه الهام بخشند."

3- نظم در دفترکار

"هنگامی که به دفاتر کوچک می آید، حتی مطمئن تر است که همه چیز با هم کار کند مهمتر است. در دفتر بزرگ، مشتری ممکن است هرگز محل کار را ببیند، زیرا فضای" پشت صحنه "وجود دارد، اما چنین نیست ایزابل گلینکا، مدیر طراحی LUX می گوید: "چیزی که در مورد دفاتر کوچک اتفاق می افتد - همه چیز خارج از دسترس است."

یک شرکت طراحی داخلی بوتیک واقع در تورنتو کانادا است.

بسیار مهم است که محل کارتان را بدون هیچ مشکلی، منظم و منظم نگه دارید. کلی با برخی از ترفندها در دفاتر مورگان لول کار می کند.

یکی از بدترین مجرمین غذا در میز است. در مورگان لاول، ما یک سیاست نداشتن غذا در میزها داریم که در آن مناسب زباله را نگه می دارد محل و همچنین خرده خرده چوب های کف، ما همچنین توصیه می کنیم که در دفاتر ممنوعیت های خود را بپوشید تا اجتناب از شمع اجتناب ناپذیر از زباله در ایستگاه های کاری داشته باشید و همچنین بازسازی را تشویق کنید. "

"با این وجود، همه اینها از دست رفته است، اگر به مسئله ذخیره سازی نپردازید. ذخیره سازی اغلب پس از آن است که شرکت ها در فضای اداری شرکت می کنند، اما معمولا دومین شکایت بزرگ بعد از درجه حرارت است. یک حساب ذخیره سازی در اختیارتان قرار می دهد. در حال حاضر، راه حل های بزرگ ذخیره سازی موجود در بازار موجود است، نیمه بلند غلتک یک راه حل است که به ذهن می آید، زیرا از فضای کمتر استفاده می کند و اجازه می دهد نور از طریق آن. "

4- مبلمان اداری دفتر کار

شرکتهای نقدی ممکن است تمایل به صرفه جویی در هزینه های مبلمان بودجه داشته باشند، اما در دراز مدت شما چیزی را صرفه جویی نمی کنید.

Rudic توصیه می کند: "صرف 200 دلار بیشتر در هر صندلی کار برای نجات هزاران دلار در بلند مدت." "این ممکن است یک شیء نسبتا کوچک باشد، اما کارگران اکثر روز کاری خود را که در صندلی اداری نشسته اند، صرف می کنند، تنها زمانی که آنها شروع به رنج می برند و به درد ناخوشایند صندلی کم درد و ناراحتی عمومی می رسند، توجه خود را شروع می کنند به کجا و چگونه آنها نشسته اند. "

کلی موافقم "صندلی ارزان قیمت می تواند باعث درد پشت، کمک به شکایت و غیبت شود. سرمایه گذاری در دست بازوی متحرک خوب برای قرار دادن صفحه در سطح چشم به منظور کاهش درد گردن. در طراحی دکوراسیون دفتر کار یک میز خوب خواهد سیستم برای خلاص شدن از شر از "اسپاگتی کابل" آزار دهنده است.

5- نام تجاری در محل کار

اگر محل کار شما به راحتی بتواند دفاتر A.N. شرکت دیگر، سپس در جایی اشتباه کردی. کارشناسان ما می گویند که نام تجاری دفتر خود را به همان اندازه مهم است که نام تجاری خود را به عنوان لوازم التحریر.

"برندسازی نباید با کارت ویزیت و وبسایت متوقف شود. باید آن را در فضا قرار داد که همه چیز اتفاق می افتد. این باید در اطراف کارکنان باشد و باید با مشتریان صحبت کند. این باید محیط باشد،" گلنکا می گوید.

"تصویر زمینه بر روی دیوار مورد نیاز نیست، هماهنگ Post-It تلگراف یا تصاویر قاب بر روی دیوار نیست، اما به شیوه ای، این جزئیات کل نقطه دفتر است، آن را می دهد فضای یک هویت، آن را به دیگران می گوید و به ما یادآوری می کند که ما برای انجام این کار اینجا هستیم. "

ظاهر فیزیکی دفتر شما می تواند پایه ای برای فرهنگ شرکت شما باشد. در طراحی فضای اداری خود، شعارها، آرم ها، فلسفه، نگرش، محصولات و پالت رنگ خود را به محیط زیست تزریق کنید تا فرهنگ سازمانی شرکت خود را در سطح ابتدایی نمایش دهید. لباس این مرد را نمی سازد، اما او را جذاب تر می کند! "


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی