معماری و دکوراسیون

مصالح دکوراسیونی

معماری و دکوراسیون

مصالح دکوراسیونی

توسعه تکنولوژی های ساختمانی و تولید مصالح و متریال های نوین، باعث ایجاد سبک های نوین و متفاوت معماری و دکوراسیون شده شده است.

  • ۰
  • ۰

برای محوطه سازی ایده های خلاقانه زیادی وجود دارد که بررسی می کینم:

محوطه سازی

ایده 1

لیستی از نیازها و خواسته ها را تهیه کنید. آیا بچه های شما نیاز به یک فضای بازی دارند؟ آیا می خواهید سبزیجات را رشد دهید؟ آیا طراحی چشم انداز خانواده شما در یک پاسیو جمع می شوند؟ برخی طرح های بسیار خسته ی حیاط را با افکار جایی که می خواهید چیزها را جایگزین کنید، انجام دهید. این یک اصل سازماندهی عالی برای طراحی چشم انداز برای مبتدیان است. ماریان لیپانوویچ، نویسنده کتاب بزرگ طراحی باغ ها (Oxmoor House، 2008) می گوید: "اینها برنامه های استراتژیک نیستند، فقط ایده ها". "یکی از من برای تعمیر مجدد پارکینگ ما به معنای واقعی کلمه چند خط و چند حلقه بود، اما شوهر من این طرح را درک کرد، و ما با برنامه ریزی رسمی در سایت پیش رفتیم. شما به راحتی می توانید با ایده هایی بدون یک بسیاری از زمان و تعهد. "

ایده 2

الگوهای خورشید و باد را مطالعه کنید. شما ممکن است بخواهید یک پاسیو را در سمت غرب خانه قرار دهید، اما خورشید بعد از ظهر زیاد می شود، یعنی صبحانه در ماه اوت آرام نخواهد بود - فقط داغ است. و باد سوت زدن در اطراف یک گوشه به سرعت گودال آتش را خاموش می کند. اینها اشتباهات رایج در طراحی منظر برای مبتدیان است. طراحی شما باید با توجه به آنچه که خورشید و باد در زمان های مختلف روز و سال انجام می دهد. لیپانوویچ می گوید: "شما نیاز به راه حل هایی برای برطرف کردن مشکل خواهید داشت."

ایده 3

برای مدتی طراحی فضای سبز با آن زندگی کنید به نتیجه گیری سریع در مورد حیاط خود می تواند منجر به انتخاب هایی شود که در بلند مدت کار نمی کنند. لیپانوویچ می گوید: "در حیاط ما، مناطق خاصی وجود دارد که می خواهید به آنجا بروید و نشستن داشته باشید که من فکر نمی کنم زمانی که اولین بار آن را خریدیم."

ایده 4

شروع کوچک نمایشگاه های تلویزیونی در منزل و باغ، کارشناسان در به تصویر کشیدن makeovers در فضای باز کامل در فقط سه روز - اما آنها یک خدمه از 60، که وضعیتی نیست که توسط طراحی منظر برای مبتدیان مورد استفاده قرار گیرد. بخشی از ایجاد چشم انداز، به آرامی یک طرح و با بهره گیری از فرآیند را توسعه می دهد. از طرح اصلی خود، با یک گلدان کوچک شروع کنید. طراحی فضای سبز بیرون بروید و وقت آن زمان برای یک یا دو ساعت کار کنید، و نگران نباشید تا همه چیز را سریعا پر کنید. لیپانوویچ می گوید: "زمان خود را برای دیدن چگونگی پیشرفت به خود اختصاص دهید. گیاهان رشد می کنند و چیزها را پر می کنند و مردم آن را فراموش می کنند. نقطه شروع این است که وقت خود را به دست بیاورید و آن را در قطعه انجام دهید تا نتیجه نهایی را خوشحال کنید." "اگر به این موضوع برسید و میخواهید این کار را انجام دهید، کلید میانبرها را میگیرید و خیلی راحت و خسته به نظر میرسد."

ایده 5

کار کردن در یک نقطه کانونی هر طراحی خوب باغ دارای نقطه کانونی یا مجموعه ای از نقاط کانونی است و این یک اصل آسان است که در طراحی منظره برای مبتدیان قرار داده شود. این ممکن است یک مجسمه سازی یا گیاه خیره کننده، یک درخت یا یک سری از درختچه ها باشد. لیپانوویچ می گوید: "نقطه این است که طراحی محوطه چشم خود را جلب کنیم و آن را از طریق چشم انداز حرکت دهیم."

ایده 6

تمرکز بر روی مقیاس و قدم زدن. این اصل پرطرفدار در طراحی چشم انداز برای مبتدیان است، اما در مقیاس و قدم زدن به حیاط خود را به یک نگاه کشیده با هم. تغییرات در اندازه، شکل و رنگ، با گیاهان بلند در مقابل یک ساختمان یا در پشت گلدان و مسیرهایی که مردم را از طریق فضا هدایت می کنند، وجود دارد. لیپانوویچ می گوید: "شما می خواهید برخی از عناصر را تکرار کنید، اینکه آیا یک گیاه مشخص، یک رنگ مشترک یا حتی یک شکل است، بنابراین احساس انسجام وجود دارد." "اما شما همچنین نمی خواهید این یکنواخت باشد، بنابراین سعی کنید یک عنصر گاه به گاه اضافه کنید که از منظر متفاوت است و برجسته خواهد شد."

ایده 7

برای تغییر باز شود به استثنای اینکه به شدت به چیزی اختصاص داده شده است، صادقانه در مورد آنچه که دوست دارید صادق باشید - و آنچه ممکن است از نفع خارج شود. لیپانوویچ می گوید: "من در طول سال ها متوجه شدم که من واقعا یک چیز را دوست داشتم و اکنون دیگر من را منعکس نمی کند، بنابراین من آن را بیرون می برم."

به یاد داشته باشید: صبر و شکیبایی کلید طراحی چشم انداز برای مبتدیان است. اگر همه ی این فضای خالی به نظر برسد و بچه ها و سگ ها در گلدان ردیابی می کنند، به راه حل های موقتی - سالیانه، زمین های سریع رشد می کنند که برای مدت طولانی اهمیتی نمی دهند، حتی مالچ - - برای پوشش یک منطقه در حالی که شما در حال فهمیدن آنچه شما می خواهید. "ویژگی های محوطه سازی بزرگ مانند درختان می تواند به سختی حرکت کند؛ سالیانه را می توان بیرون آورد، و اگر چندین ساله و درختچه های کوچکی را در نقطه اشتباه می توان پیوند داد، اما در عین حال، چیزی وجود دارد که وجود دارد،" Lipanovich می گوید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی