معماری و دکوراسیون

مصالح دکوراسیونی

معماری و دکوراسیون

مصالح دکوراسیونی

توسعه تکنولوژی های ساختمانی و تولید مصالح و متریال های نوین، باعث ایجاد سبک های نوین و متفاوت معماری و دکوراسیون شده شده است.

  • ۰
  • ۰

گودال آتش، یکی از جدید ترین ایده های طراحی دکوراسیون داخلی است. چه کسی دوست ندارد نشستن در اطراف آتش سوزی گرم، تاکسی؟ این امر راحتی و محیط را به یک عصر ترد می دهد که در آن اعضای خانواده و دوستان برای پخت و پز میوه ها و داستان ها را جمع می کنند.

 گودال آتش نیز علاوه بر حیاط خلوت خود، اضافه کردن ادویه به فضای خالی فضای خالی است. بسیاری از مناطق کشور حتی قادر به استفاده از گلوله های آتشین خود در طول سال هستند، و آنها را به ارزش سرمایه گذاری اولیه می پردازند.

انواع مختلفی از گودال آتش وجود دارد، و هر یک دارای مزایا و معایب است. قبل از خرید، یک تحقیق کوچک انجام دهید تا اطمینان حاصل شود که طراحی را با توجه به نیازهایتان انجام می دهید. با ساختارهای قابل حمل، موقت و دائمی در دسترس است، مطمئن هستید که یکی از آنها را پیدا کنید تا کلیه نگاه و احساس حیاط خود را افزایش دهید.

بیایید نگاهی دقیق تر به چهار نوع مختلف گودال آتش حیاط خلوت، و مزایا و معایب هر یک از آنها داشته باشیم.

1. چاله های آتش سوزی چوب

چوب آتش سوزی آتش نشانی

یک گودال آتش سوزی در چوب مانند داشتن یک آتش سوزی درست در حیاط خلوت خود است. آنها گرما، ترک چوب و دود واقعی را در حالی که آتش را به طور کامل نگهداری می کنند، فراهم می کنند. انواع مختلفی از چاله های آتش سوزی چوب وجود دارد که باید از آن آگاه باشید.

چوب سوزاندن کوره:

گودال آتش نشانی که به عنوان چوب کوره چوب عمل می کند به طور خاص برای پخت و پز و کباب استفاده می شود. آنها با یک کوره ی کوره ای که در بالای سنگ های یخ زده قرار می گیرد، آمده است.

شومینه در فضای باز:

یک شومینه در فضای باز، چه در یک قابل حمل و چه در طراحی داخلی، پاسیو شما را به شدت افزایش می دهد. طراحی معمولا شبیه به یک شومینه داخلی است.

آجر یا سنگ گودال آتش:

این یک پروژه نسبتا ساده DIY است و معمولا به همان اندازه نیز مقرون به صرفه است. با استفاده از بلوک های سمی، سنگ، یا آجر از تقریبا هر فروشگاه سخت افزاری، می توان از چاله های آجری یا سنگی استفاده کرد.

در حالی که گودال آتش در چوب برای ارائه دهندگان به خانه ها بسیار زیاد است، آنها می توانند در تعمیر و نگهداری نسبتا بالا باشند. نه تنها شما مجبور به خرید و یا قطع چوب برای اجرای آتش سوزی خود می باشید، بلکه باید یک منطقه خشک و پوشیده داشته باشید تا بتوانید آن را ذخیره کنید. و به یاد داشته باشید، بدون توجه به جایی که شما انتخاب می کنید برای ذخیره چوب خود، حشرات به ناچار به آن جذب می شود.

learn.allergyandair


نظرات (۲)

سلام

من خیلی اتفاقی از گوگل اومدم

با اجازتون من اینجا برای دوستمم فرستادم تا بیاد ببینه

ممنون

  • دنیای کامپیوتر ...
  • قشنگه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی