معماری و دکوراسیون

مصالح دکوراسیونی

معماری و دکوراسیون

مصالح دکوراسیونی

توسعه تکنولوژی های ساختمانی و تولید مصالح و متریال های نوین، باعث ایجاد سبک های نوین و متفاوت معماری و دکوراسیون شده شده است.

  • ۰
  • ۰

این تقریبا مصالح ساختمانی بدون گفتن است که طراحی بتن و صنعتی با دست به دست می آید. بتن در دکوراسیون مجبور نیستید به سختی کار کنید تا تصاویری از انبارهای سابق صنعتی بسازید، کاربرد بتن لبه های خورشید خیس شده یا بیت های بازیافت شده از ماشین آلات که به قطعه شیک تبدیل شده اند تبدیل شده است.

بتن در دکوراسیون

اگر قصد دارید این مسیر را طی کنید، پیشنهاد می کنیم بزرگ شوید تا بتوانید الهام بخش طراحی خود را به خانه برسانید. طبقه بتنی یک انتخاب طبیعی است. آنها در برنامه های مفهومی باز به خصوص به خوبی کار می کنند و در مقایسه با بسیاری از جنگل های روستایی که این زیبایی را هم مناسب می دانند، محصولات دکوراتیو بتنی یک جایگزین مقرون به صرفه هستند.

 

اگر کف بتنی چیز شما نیست، دیوارهای بتونی نیز یک راه عالی برای ایجاد کاربرد بتن بیانیه سبک هستند. با این حال، شما احتمالا می خواهید به یک دیوار لهجه منحصر به فرد بپردازید. در این مورد، در حالی که یک دیوار احتمالا پانچ جسورانه بافت و علاقه بصری را اضافه می کند، چندین دیوار خطر ابتلا به بیش از حد شدید و قریب به اتفاق می دهند.

 

حفظ

 

نگهداری آسان است

مردم بیشتر و بیشتر انتخاب می کنند بتن را در محیط داخلی خود بکار ببرند، زیرا بتن در دکوراسیون این مواد به ویژه برای نگهداری آسان است. در حقیقت، بخش عمده ای از کار شما زمانی اتفاق می افتد که ابتدا مورد خرید را خریداری کنید. هر برنامه ای که برای بتن خود انتخاب می کنید - چه شومینه، آشپزخانه یا میز قهوه - باید به درستی رنگ آمیزی، مهر و موم شده و جلا داده شود.

 

اطمینان حاصل شود که از کاربرد بتن سازنده بخواهید که موارد خاص خود را حفظ کند. به عنوان یک قاعده کلی، صرفه جویی در بقایای عمیق و تمیز کردن آن با پاک کننده های غیر ساینده، راهی برای رفتن است.

 

کاربرد بتن

بافت

 

این بافت را اضافه می کند

ما پیش از این دربارۀ نحوه چیدمان بافتها، حجم مناسبی از علاقه بصری به فضای شما را مورد بحث قرار دادیم. به یاد داشته باشید، در یک زمینه طراحی داخلی، بافت اشاره به شیوه ای است که عنصر به نظر می رسد آن را احساس می کند. هر کس احساس می کند دستان خود را بر روی بتن پرورش می دهد، از جمله یکی از این موارد در طراحی شما باعث اتصال سریع به بیننده می شود.

 

هنگامی که شما به دنبال برجسته بافت هستید، کلید ایجاد کنتراست است. به طور خاص، بتن بهترین کار را می کند، زمانی که آن را در برابر چیزی طبیعی مانند چوب قرار می دهد. شما همچنین باید به رنگ های بتنی توجه داشته باشید و مطمئن باشید که سایه های متضاد را برای بقیه اتاق انتخاب کنید.

 

نقطه کانونی

 

این نقطه کانونی فوری است

هر اتاق در خانه شما نیاز به یک نقطه کانونی دارد. از آنجایی که بتن یک ماده سنگین برای کار با آن است، زمانی که در طراحی استفاده می شود، یک تن وزن بصری برای اتاق به وجود می آید. این به این معنی است که فورا چشم را قرق کرده و فضا را زمین می زند. همه گفته اند که این عوامل یک انتخاب عالی برای تبدیل شدن به یک نقطه کانونی در خانه شما می باشد.

 

به عنوان مثال، تصویر بالا را نگاه کنید. شومینه چنین حضور فرمانده ای دارد که چشم شما به آن متصل می شود. اگر بخواهید این موضوع را جسورانه بگذارید، یک عنصر معماری قطعا با این لایحه متناسب است. همچنین ممکن است به ظریف تر بروید. یک بتونی بلافاصله یک قطعه مکالمه در آشپزخانه شما تبدیل می شود و یک میز قهوه به راحتی یک منطقه نشیمن را ایجاد می کند.

 

بتن

 

بتن کمی متفاوت از برخی دیگر از روند طراحی این سال است. در حالی که دیگران بر روی الگوهای جسورانه بتن در دکوراسیون داخلی تمرکز می کنند و رنگ های درخشان و روشن به نظر می رسند، بتن ظریف تر است. گفتم، ما می دانیم برخی افراد ممکن است نیاز به قانع کننده داشته باشند. به این ترتیب، این پست اختصاص داده شده است که چگونه بتن در نهایت می تواند به اتاق نفوذ کند. محصولات دکوراتیو بتنی را بخوانید و مطمئن هستیم که آماده باشید تا این مواد یک بار تجاری را جایگاه افتخار در خانه تان بدست آورید.

 

شما در مورد روند طراحی داخلی بتن چه فکر می کنید؟ آیا به زودی در خانه خودتان تلاش خواهی کرد؟ به نظرات ما در نظرات زیر توجه کنید.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی